Izpārdošana!

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone Mystery at Hogwarts Game

15.99

-38%

Nav noliktavā

Spēles ideja un gaita ir ļoti līdzīga klasiskajai detektīvspēlei Clue/Cluedo.
Spēles mērķis ir noteikt, kurš skolēns, kurā Cūkkārpas istabā, izdarīja neatļauto burvestību un kurš cieta no tās. Kad spēlētājs domā, ka zina atbilda, viņam ir jādodas uz otro stāvu, kur tika noslēpta atbilde.
Kamēr lielākā daļa spēles mehāniku ir līdzīgas klasiskajam Cluedo, spēlei ir pievienoti daži jauni elementi, kas liek spēlētājam pielietot nedaudz citu pieeju.

Spēles gaita: Katrs spēlētājs izvēlas savu kauliņu un novieto to spēles vidū. Novieto spoku uz zilā aplīša laukuma. Paņem zaļās kartiņas, samaisa un tās novieto uz laukuma tām paredzētajā vietā.

Sadala zilās kartiņas kaudzītēs: 1. Personāla kartiņas (Staff cards) – Violetā krāsā, profesori kuri varētu būt pieķēruši nepaklausīgo studentu izmantojot burvestību; 2. Vainīgo kartiņas (Culprit cards) – Dzeltenā krāsā, cilvēks kurš izdarīja burvestību; 3. Burvestības kartiņas (Spell cards) – Sarkanā krāsā, burvestība, kura bija izdarīta; 4. Upuru kartiņas (Victim cards) – Zilā krāsā, cilvēks kurš bija ievainots burvestības dēļ. No katras kāršu kaudzītes aizklātā veidā izvēlas vienu kārti – vienu cilvēku, vienu burvestību un vienu istabu. Neskatoties, to novieto zem durvīm (Fluffy’s trapdoor). No personāla kartiņām izdala katram vienu kartiņu. Atlikušās kartiņas samaisa kopā un novieto pie spēles galda. Katrs spēlētājs paņem pierakstu lapiņu.

Spēli sāk spēlētājs, kurš uzmet lielāko ciparu. Gājiena sākumā met metamos kauliņus un iet noteikto skaitu uz priekšu. Katru reizi, kad ieej kādā no istabām vari vai paņemt vienu zilo kartiņu un to paturēt sev, vai izteikt minējumu un uzzināt, kāda kartiņa ir pretiniekam. Ja zini, kādas 4 kartiņas ir novietotas zem durvīm, tad tev pēc iespējas ātrāk ir jānonāk līdz tai!

Kustība un metamo kauliņu nozīme (Moving and playing) – Savā gājienā vari kustēties uz priekšu, uz atpakaļu, diagonālē vai uz sāniem pa spēles laukumu. Tu nevari uzkāpt uz tā paša lauciņa vai ieiet divreiz vienā istabā pēc kārtas. Ja uzmet divus ”Hogwarts” simbolus, tad jāpaņem 2 zaļās kartiņas. Jādara darbības pēc kārtas jeb kā kartiņas tika izvilktas un gājiens beidzas. Ja uzmet vienu skaitli un vienu simbolu, tad paņem vienu zaļo kartiņu un izdari norādīto darbību, kā arī kustini savu kauliņu noteikto skaitu uz priekšu. Ja uzmet abus ciparus, tad ej tik kauliņus uz priekšu vai pakustini spoku noteikto skaitu uz priekšu. Ja uzmet dubli, tad jākustina gan savs kauliņš, gan spoka kauliņš noteikto skaitu. Istabās ieiet vai iziet nedrīkst pa diagonāli. Istabu skaita kā 1 lauciņu. Tu nevari uzkāpt uz tā paša lauciņa, uz kura stāv cits spēlētājs, bet jūs varat atrasties vienā istabā vienlaikus. Pārlēkt pāri spēlētājam nevar! Uz kāpnēm nevar tikt garām spēlētājam vai spokam – ja tu satiec kādu pretinieku, tad jāpaliek ir aiz tā! Uz vidus lauciņa nevar kāpt ne spoks, ne spēlētājs – ir jāspēlē ap to.

Spoks (The Ghost) – 

  1. Saskrieties ar spēlētājiem (Bumping players) – Ja tu, kustinot spoku, uzkāp uz pretinieka lauciņa, tad jūsu pretinieka kauliņš tiek aizsūtīts uz ”The Great hall” un tev ir iespēja paskatīties uz vienu no tā spēlētāja kartiņām. Tu vari aizsūtīt vienā gājienā vairāk par vienu spēlētāju.
  2. Nobloķēt spēlētāju (Blocking players) – Tu vari novietot spoku priekšā kādas istabas durvīm vai uz otrā stāva kāpnēm priekšā tām istabām. Pāri spokam nevar pārlēkt, tāpēc spēlētājiem būs jāmeklē cita iespēja, kā tikt garām. Ja tu sāc savu gājienu, bet esi ieslodzīts kādā istabā spoka vai cita spēlētāja dēļ, tad tev jāpakustina spoks, metot metamo kauliņu, ja ir tāda iespēja, vai tu vari uzdot izteikt pieņēmumu un palikt istabā, bet nedrīksti paņemt jaunu zilo kartiņu! Spoks nevar ieiet istabā, tāpēc, ja tu pacel kartiņu, ka esi aizsargāts no spoka (You are protected from ghostly attacks), tad vari to izmantot un tikt garām spokam!

Cūkkārpas kartiņas (The Hogwarts Cards) –

  • Ja uzmet uz viena vai abiem kauliņiem simboliņu, tad drīkst paņem vienu vai divas zaļās kartiņas, skatoties pēc situācijas.
  • Saplēstas ejas (Broken passage cards) – Kartiņas ar krāsaino atslēgu. Kartiņa ar atbilstošo krāsu ir jānovieto uz attiecīgā laukuma, lai salabotu saplēstās kāpnes. Izliekot šo kartiņu tā paliek uz spēles galda.
  • Slepenās ejas (Secret passage card) – Kartiņas ar krāsaino pēdu nospiedumiem. Aktivizēt spelenās ejas var, ja tev ir noteiktās krāsas kartiņa, piemēram: ja tu stāvi uz dzeltenajām pēdiņām (uz spēles galda), tad vari iziet caur slepeno eju un nonākt pie attiecīgās vietas jeb laukumā atzīmētās vietas. Izliekot šo kartiņu tā paliek uz spēles galda.
  • Darbības kartiņa (Command card) – Izdarīt noteikto darbību.

Spēle turpinās līdz kāds no spēlētājiem zina, kas par kartiņām ir novietotas zem durvīm. Kad esi nonācis līdz durvīm, vari taisīt pēdējo minējumu un apskatīt noliktās kārtis, bet obligāti nerādot nevienam citam! Ja tās sakrīt ar izteikto lēmumu, tad spēle ir vinnēta, bet, ja nesakrīt, tad jānovieto jāizdala savas kartiņas citiem spēlētājiem un jāpamet spēle.

Spēles mērķis: Pēc iespējas ātrāk un precīzāk uzzināt, kādas ir aizklātās kārtis.

Spēli uzvar: Pirmais, kurš uzmin aizklātās kartiņas.

Papildus informācija

Gads

2001

Stāvoklis

10/10

Valoda

Angļu

Spēlētāju skaits

3-6